nedelja, 29. maj 2011

If you wanna see me naked, all you have to do is ask.

Od danes naprej uradno in dokončno sovražim nedelje. Čeprav se je začele dobro je na koncu malo manjkalo pa nebi komu odtrgala glave. Od danes naprej: 1. Se očitno ne znam več niti z kolesom pravilno peljati. 2. Sem najbolj glasna in trmasta oseba kar jih pozna. 3. Se ne grem več teh pofukanih gasilskih, ker se mene enostavno ne bo dobesedno zajebavalo v glavo.

Teden nebi mogel biti boljši. V sredo smo se po pouku odvlekli do plaže na tekilo. In v četrtek smo šli z razrednikom na paintball. Soboto pa sva z Leo preživeli na Dunaju.


Ker mi je bil ta kombinezon 16x prevelik.


Ker slika dokazuje da se on vedno spravlja name.


Dan se je še poslabšal. Po nesreči sem zbrisala mapo z slikami v kateri je bilo milijone slik za bloge ter vse druge potrebne stvari. In sedaj grem lahko samo še spat.

1 komentar: