ponedeljek, 2. maj 2011

And i'm like fuck you, and fuck her too.

Praznina. Toliko stvari je za povedati, vendar v mojih mislih je ena sama praznina.

Ravnokar sem prišla domov iz kina. Nekako sem izkoristila še zadnji prosti trenutek preden se ponovno vržem v knjige in učenje. In mimo grede Fast Five je totalno vreden ogleda.
Počitnic je konec in čakata nas še dobra dva mesece. In resnično upam, da bo samo kemija ostala na seznamu za popravca. Kar pa se tiče počitnic so bile resnično najboljše do sedaj.



The past can't be changed, forgotten, edited or erese. It can only be accepted.

Resnično, pa vendar nas tega v življenju ne naučijo. Naučijo nas ljubit, kako iti naprej, pozabiti preteklost in jo preprosto zbirsati kot, da nikoli nebi obstajala. Vandar nikoli nas ne naučijo kako se z njo spopasti.


Feels great when you ignore me.

Neprestano si govorim, da je tako mogoče še najbolje, ker vem, da bi se na neki točki jaz umaknila in se zaprla za zdi, ki sem si ga ustvarila. Zid ki je zgrajen z razlogom. Vandar neprestani mislim kako bi stvari lahko bile če tega zida nebi bilo.


http://www.youtube.com/watch?v=KtNYA4pAGjI&feature=relmfu

Ni komentarjev:

Objavite komentar