nedelja, 8. maj 2011

Blow job only if your dick is covered with nutella.

Soboto sem, kot običajno prespal kajti prvotni načrti so splavali povodi in sem se zaradi tega nekako še ves dan kujala. In pogledala sem si predzadnji del 2 sezone Vampirskega dnevnika.


V zadnjih 2 tednih sem spoznala da so prevelike hlače in puloverji z kapucami moja najljubša oblačila. Zdi se mi kot, da se ko sem v njih lahko skrijem pred vsemi.


Sedela je na zunanji strani okenske police, tako, da so njene noge visele čez njo. Zrla je v daljavo in z očmi spremljala ptičke, ki so letali po nebu. Po licu ji je polzela topla slana solza vendar se ni ozirala nanjo. Bolečina, ki jo je čutila v prsih je počasi pojenjala in njene misli so se zbistrile dovolj, da je lahko normalno razmišljala. Želela si je skočiti in poleteti čeprav je vedela, da bi bile bolečine ob pristanku neznosne si je želela poskusiti. Čutiti veter, ki bi božal njeno telo, četudi samo za tistih nekaj sekund. Obrisala si je solzo, ki je drsela po licu in si zbistrila misli ter odgnala letenje. Dvignila je glavo in splezala nazaj v sobo.



You're bacisally a stranger to me, yet i can't stop thinking about you.

Ni komentarjev:

Objavite komentar