ponedeljek, 9. maj 2011

Keep calm and fly to neverland.

Včeraj mi je enostavno zmanjkalo časa, da bi lahko napisala blog.

Nedeljo sem preživela v najboljši možni družbi z bratrančkoma Matejem in Nejcem. Mali je taka zgaga vendar hkrati največji cukerček. Od trenutka, ko je prišel k nam mi je težil če lahko peljeva Nelo na sprehod. In ker se mi nekako ni ljubilo sem zavlačevala z sprehodom dokler ni začelo pihati in deževati, vendar to ni bila ovira. Ker je bil mali samo v kratki majici zunaj pa je bilo mrzlo si je oblekel moj pulover ki mu je bil 6x prevelik in potem z njim tekal po dežju. Ko sva prišla z sprehoda je Matej ravno začel z gledanjem filma zato sva se mu pridružila. Na koncu smo vsi trije ležali v moji majhni postelji se gužvali in gledali Taxi.


Ko sem včeraj opazovala malega sem mu na nek način zavidala. Njegovo brez skrbnost in tisto svobodnost za katero vem, da je daleč od tega pa vendar. Radost in veselje, ki sta bila pristana. Tekal je po dežju in se ni zmenil za to, da bo premočen, da lahko zboli in ni se oziral na moje vpitje, češ naj stopi pod dežnik ker se bo prehladil. Pogrešam to otroško radost, dneve brez težav in skrbi.


Just another list of best things in life.
* Ponesreči slišati nekoga reči nekaj lepega o tebi.
* Zjutraj se zbuditi in ugotoviti, da imaš še nekaj ur spanja.
* Spoznati nove prijatelje in se družiti z starimi.
* Petje pod tušem.
* Sladke sanje.
* Kakav.
* Delati palačinke in muffine.
* Se držati za roke z nekom, ki ti je drag.
* Gledati sončni zahod.
* Spanje.
* Dolge vroče kopeli.
* Vedeti, da te nekdo pogreša.


Odločila sem se, da od danes naprej delam 365 KER blog. In sicer vsak dan bom objavila sliko in ob njej napisala ker...

1*

KER sem oboževala te bonbone.

Ni komentarjev:

Objavite komentar