četrtek, 5. maj 2011

Go ahead, replace me with her, everyone else, dose eventually.

Že ves dan imam občutek, da ne nekaj duši, težko diham in zdi se mi da je zrak okoli mene pregost. Ne morem ga vdihniti v pljuča ne da bi ob tem začutila ostre bolečine v le teh.


I need to stop being so emotional about everything.

Želim si, da bi imeli ljudje v svojem telesu gumb. Gumb z katerim bi lahko odklopili vsa čustva in občutke. Ko bi se želeli, da preprosto nebi ničesar čutili bi pritisnila nanj in vse bi izginilo. Ostali bi le mi in naša pojava.


Imela je sanje in bila je resničnost. Vendar sanje so neprestano prevladale nad njenim svetom, resničnost se ji je zdela neresnična, ko pa je imela sanja, ki so presegale vsa njena pričakovanja. Vedno, ko je imela čas je ušla v njih.


2 week, 2 week was all i took, 2 week for me to fall for you.

http://www.youtube.com/watch?v=St9YWSFe4Uo&feature=related

Ni komentarjev:

Objavite komentar