četrtek, 28. april 2011

Woah, I almost gave a fuck. Try again!

Glede na to, da sem bila zadnje dni večino časa z doma ali pa sem imela na obisku naj različnejše ljudi, sem si danes končno vzela čas za moje največje veselje. Pisanje. In vem, da bo blog kratek ker že 3 noči spim skoraj nič in sem resnično potrebna spanca.

Ker sem našla polno novih 30 dnevnih izzivov in ker so pri vsakem nekatere stvari, ki niso po mojem okusu sem se odločila, da bom iz njih pobirala smo naslove, ki jih bom vključila v blog.


Select a book at random in the room and copy down the last sentence of 3, 8, 14 and 25 chapter.

Ker jo imam trenutno izposojeno iz knjižnice, ker je moja najljubša knjiga in ker sem jo prebrala že prevečkrat bom izbrala Somrak. In ker jo trenutno berem v angleščini.

3* That was the first night i dreamed of Edward Cullen.
8* "Now," he said significantly, "It's your turn."
14* More tired than I realized, exhausted from the long day od mental and emotional stress like I'd never felt before, I drifted to sleep in his cold arms.
25* And he leaned down to press his cold lips once more to my throat.


Something you hate about yourself.

Definitivno to, da sem precej nagle jeze in nikoli ne morem zadržati besed. Kar me pogosto spravlja v težave. In resnično sovražim, jeze sprevrže v jokanje v katerem je na milijone kletvic.


Ni komentarjev:

Objavite komentar