nedelja, 17. april 2011

Shut up, and take off your pants.*

Zadnja dva dneva resnično nebi mogla biti boljša. V petek sem dan preživela v družbi Blaža in Matica. Sprehajali smo se od klopce do klopce po btc.ju in v bigbangu igrali igrice, imeli nagnusne pogovore ob sladoledu in bili v kinu. Danes pa sem dam preživela z Uršo, poležavanje na kavču, pogovori in smejanje do trenutka ko ti zmanjka sape, ležanje sredi ceste. Kič z njim.


V četrtek sem si pogledala film 500 days of Summer. In nekako se ne morem odločiti ali mi je bil všeč ali ne, nekateri deli se preprosto preveč vlečejo. Po drugi strani pa mi je všeč zaradi samega pomena, da v življenju no usode so samo dejstva in naključja, ki so ključna za stvari, ki se nam zgodijo.



Thing I love.
* občutek, ki ga dobim ko se smejim tako močno da ne morem dihati.
* sedenje na okenski polici in branje.
* z otročjim glasom govoriti z živalmi.
* objemati ljudi večje od mene.
* ko je moja postelja najvarnejši kraj na svetu.
* zasebne šale, ki so brez kakršnega koli pomena.
* disney movies


Ni komentarjev:

Objavite komentar