sreda, 13. april 2011

Be my escape

Lahko bi rekla, da je bil današnji dan eden tistih, ko se moje razpoloženje spremeni vsake 5 minut. Jutri popravljam matematiko in v petek odpišem kemijo in potem uživam v vikendu brez staršev in sestre v najboljši možni družbi. Moji najdražji. Urši seveda. In v petek bi rada prišla do btc.ja ker resnično rabim nove uhančke.


Mislim, da nikoli nisem bila dobra v izražanju svojih čustev. Še posebej ne naglas. Vedno sem se rajši zatekala k pisanju in tako je še vedno. Občutek imam, kot da vse kar je v meni misli, sanje, čustva veliko lažje spravim na neko belo podlago kot pa jih izrazim naglas. Zdi se mi, da ko jih poveš dobijo drug pomen, drugo obliko in razlago, drug zvok. In zadnje čase vse več pišem neke vrste dnevnik. Ni tisti običajni v katerem govoriš o dogodkih, ki so se zgodili čez dan, pač pa v njega izlijem sebe. Delček tistega kar je v meni.


Rada bi poletje in počitnic. Poležavanje na soncu, večere na prostem, poletne romance. Ampak do poletja sta še več kot 2 meseca in občutek imam da bosta ta dva meseca najhujša od sedaj.


http://www.youtube.com/watch?v=2wac12Sjphk nevem zakaj ampak preprosto ga obožujem.


Ker vem da je res.



Ni komentarjev:

Objavite komentar