nedelja, 26. junij 2011

Fuck love.

Šole je uradno konec in začetek poletja nebi mogle biti boljši. Čeprav nekateri še ne moremo povsem uživati v počitnicah.

Petek je bil nepozaben in glede na to, da sem še malo preden sem šla odločala ali bi šla ali ne, bi mi bilo če nebi šla žal. Domov sem prišla ob pol 4h in sem šla naravnost v posteljo, soboto in nedeljo sem tako rekoč prespala, moje noge in vrat pa so v strašnih bolečinah že dva dni.


7 facts about my room.

* v njej so vse moje najljubše stvari.
* stene moje sobe so posebne, ker so polepljene z spomini.
* prvi predal pri nočni omarici ne odpiraj, nikoli razen če ti dam dovoljenje.
* postelja, je moja največja ljubezen.
* nikoli ne pričakuj, da bo popravljena ker nebo.
* odpiranje omar zna biti nevarno.
* knjige in plišaste igrače so nekaj brez česa ne gre.


I'm sorry i wasn't lestening. I was thinking about having sex with you.

Ni komentarjev:

Objavite komentar