nedelja, 3. marec 2013

Gone too soon.

Počitnic, ki sem jih tako krvavo potrebovala je konec. Jutri se vračamo v solo in v dvomesečno mučenje. In čeprav je bil namen teh počitnic se odklopiti mi nekako ni uspelo. Neprestano sem imela v mislih vse tiste stvari katere sem za ta teden hotela odložiti na stran. V nekaj besedah so bile te počitnice eno samo spanje, hrana in žalost. In čeprav niso bile ene boljših so bili še vedno dni ki, so bili dobri.

Draga mami, čeprav imaš rojstni dan šele jutri in čeprav verjetno nikoli ne boš prebrala tega kar bom napisala, bom to vseeno naredila. Za nami vsemi je vikend, ki ga nikoli ne bomo pozabili. Prehitra smrt bližnjega in veselje praznovanja pomešana z solzami, za katere nikoli nismo vedeli ali so zaradi sreče ali žalosti. Hvala ti, da si najboljša mama na svetu. Si moja najboljša prijateljica, moja svetla lučka v temi, si najboljše kar si kateri koli otrok lahko želi. In čeprav imava svoje nesporazume in slabe dni sem na koncu vsakega dneva vesela, da te imam. Saj veš kako sva se zmenili, ti nikoli ne umreš in jaz ti nekega dne zaupam svojo skrivnost.



In the blink of an eye, we never got to say goodbye. You were gone too soon. Počivaj v miru.

Ni komentarjev:

Objavite komentar